Λίγες μέρες πριν την αναμέτρηση της Αθηνας με τον Παναθηναϊκό(24/02, 21:15) για την 23η αγωνιστική της Ευρωλίγκας, η Ούνξ υπέστη οδυνηρή εντός έδρας ήττα από τη Χίμκι για τη VTB League με 98-73.
Κορυφαίος για την Ούνιξ ήταν ο συνήθης ύποπτος, Κιθ Λάνγκφορντ, ο οποίος ολοκλήρωσε τον αγώνα με 19 πόντους, ενώ ο Κλαρκ τελείωσε το παιχνίδι με νταμπλ-νταμπλ, έχοντας 10 πόντους και 14 ριμπάουντ.
Από την άλλη πλευρά για τους νικητές της Χίμκι, ο Αλεξέι Σβεντ ήταν σε δαιμονιώδη κατάσταση και ολοκλήρωσε τον αγώνα με 31 πόντους, όντας ο πρώτος σκόρερ του αγώνα. Άξιοι συμπαραστάτες του οι Μόνια και Τοντόροβιτς με 17 και 16 πόντους αντίστοιχα.







