Στην αναμέτρηση με την Νίκη Λευκάδας, η Τερψιθέα κατέβηκε με μόλις 4 παίκτριες!
Αυτή την ώρα διεξάγεται ο αγώνας της Τερψιθέας με την Νίκη Λευκάδας για την 19η αγωνιστική της Α1 Γυναικών. Τα πολλά προβλήματα που αντιμετωπίζει η ομάδα της Τερψιθέας φάνηκαν και στο παρκέ αφού κατέβηκε με 4 παίκτριες. Ούτε καν 5άδα δεν μπόρεσε να έχει για τον σημερινό αγώνα.
Κανείς δεν γνωρίζει τι θα απογίνει στις εναπομείναντες τρεις αγωνιστικές και με τι εικόνα θα παρουσιαστεί ο σύλλογος.







