Οι Οκτάβιους Έλις και Ντάριους Γκάρετ μοιράστηκαν το βραβείο του καλύτερου παίκτη της 2ης αγωνιστικής της Basket League.
Αμφότεροι συγκέντρωσαν 33 βαθμούς στο σύστημα αξιολόγησης και… μοιράζονται το βραβείο του MVP της δεύτερης «στροφής» του ελληνικού πρωταθλήματος.
Ο Έλις σημείωσε 17 πόντους και μάζεψε 11 ριμπάουντ στη νίκη του Προμηθέα επί του Ιωνικού, ενώ ο Γκάρετ σημείωσε 17 πόντους, 15 ριμπάουντ και 1 ασίστ στο 82-66 του Ηρακλή επί του Άρη.







