Ο Ντάντε Έξουμ αγωνίστηκε στο Game 3 της σειράς των πλέι οφ με τη Ρεάλ, αλλά κυριολεκτικά αγωνίστηκε με ένα πόδι.
Ο γκαρντ της Παρτιζάν έπαιξε με πρησμένο δάχτυλο, εκεί όπου τραυματίστηκε από τον Γκέρσον Γιαμπουσέλε μετά την αδιανόητη λαβή στο φινάλε του Game 2 στη Μαδρίτη.
Το δάχτυλο του ποδιού του Αυστραλού άσου ήταν σε πολύ άσχημη κατάσταση, με την Παρτιζάν όμως να μην έχει και άλλη λύση, αφού ήδη έλειπαν οι Κέβιν Πάντερ και Ματίας Λεζόρ λόγω τιμωρίας.
Δείτε τις σχετικές εικόνες:









