Ο ΤΟΞΙΚΟΣ δεν μασάει τα λόγια του για όσους κατηγορούν τον Γιάννη Αντετοκούνμπο για τη μη συμμετοχή του στο Παγκόσμιο.
Υπάρχουν αυτοί που αγαπούν το μπάσκετ και την Εθνική Ελλάδας και αυτοί που περιμένουν στη γωνία για να κράξουν
Εγώ δεν είμαι δημοσιογράφος για να προσέχω τα λόγια μου.
Είμαι ο ΤΟΞΙΚΟΣ και όσα βλέπω τα γράφω.
Μετά την ανακοίνωση της μη συμμετοχής του Γιάννη μας στο Παγκόσμιο βγήκαν κάποια σαλιγκάρια να τον κράξουν.
«Σιωπή», τους λέω εγώ.
Ο Γιάννης έχει αποδείξει πολλές φορές την αγάπη του για την Εθνική Ελλάδας. Παρά τις πιέσεις των Μπακς τόσα χρόνια είναι εκεί, πιστός στρατιώτης της γαλανόλευκης.
Τώρα δεν κατάφερε να είναι με την ομάδα. Ε και; Θα τον κακολογήσουμε;
Οι άλλοι ας κάνουν ό,τι θέλουν. Εγώ όχι!
Λες και ο Γιάννης είναι ο μόνος σε όλο τον κόσμο που δεν κατεβαίνει μια χρονιά με την Εθνική Ομάδα.
Ο Γιόκιτς παίζει με την Σερβία; Ο Μίτσιτς μήπως; Ο Γουεμπανιάμα με τη Γαλλία; Μήπως αυτοί δεν αγαπούν τις χώρες τους.
Σκασμός λοιπόν.
Αντί να έχετε τον Γιάννη άγαλμα για όσα προσφέρει στο ελληνικό μπάσκετ όντας ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα στον κόσμο τολμάτε να μιλάτε;
Σκασμός!







