Τα αίτια της ήττας από τη Βιλερμπάν εξήγησε στις σύντομες δηλώσεις του μετά το ματς στη Γαλλία με τη Βιλερμπάν ο Γιώργος Μπαρτζώκας.
Μιλώντας στο flash interview o κόουτς του Ολυμπιακού σχολίασε:
«Δεν καταφέραμε να διαχειριστούμε το παιχνίδι. Είχαμε βιαστικές αποφάσεις, κάναμε πολλά λάθη. Αμυντικά είχαμε μόνο τον Φαλ στα σέντερ , προσπαθήσαμε να παίξουμε με τα φόργουορντ. Δεν είχαμε αποτελεσματικότητα, χάσαμε τα αμυντικά ριμπάουντ και στο τέλος της βραδιάς άξιζε η Βιλερμπάν να κερδίσει».







