Ο… Ρεαλιστής γράφει για την κατάκτηση του 4ου ευρωπαϊκού από τον Ολυμπιακό, που έσπασε την «κατάρα» και πλέον πηγαίνει με άλλον αέρα.
«Μεγάλη ευκαιρία να ξορκίσει τα φαντάσματα», έγραφα την Κυριακή για τον Ολυμπιακό λίγες ώρες πριν τον μεγάλο τελικό με την Ρεάλ στο T-Center.
Και όντως, οι ερυθρόλευκοι ξόρκισαν τα φαντάσματα του Κάουνας με το τρομερό καλάθι του Γιουλ μπροστά στον Φαλ. Όπου και τότε είχαν τερματίσει στην πρώτη θέση της κανονικής περιόδου και ήταν το μεγάλο φαβορί λόγω των απουσιών της Ρεάλ.
Το «ανοιχτό» σουτ του Φελίς βρήκε σίδερο και έτσι η ιστορία γράφτηκε διαφορετικά.
Ο Ολυμπιακός κατέκτησε το 4ο ευρωπαϊκό του τρόπαιο μέσα στο κατάμεστο από 16.000 φίλους του T-Center.
Η κατάρα έσπασε και πλέον ο Γιώργος Μπαρτζώκας καταστρώνει τα πλάνα του για τη νέα σεζόν, έχοντας ήδη κλείσει δύο εξαιρετικούς γκαρντ, τον Μοντέρο και τον Μακιντάιρ.
Οι ερυθρόλευκοι, απαλλαγμένοι πλέον από το άγχος της κατάκτησης, έχουν όλο το μέλλον μπροστά τους για να συνεχίσουν αναλόγως. Με άλλον αέρα πια, χωρίς το άγχος και την ψύχωση της κατάκτησης και των χαμένων Final 4.
ΥΓ. Ως Έλληνας και μπασκετικός προφανώς χάρηκα και πανηγύρισα την κατάκτηση του τροπαίου από τον Ολυμπιακό. Ένα κλικ παραπάνω, όμως, χάρηκα για τον Σάσα. Για πολλούς λόγους…
Ο… Ρεαλιστής







