Οι Αγγελόπουλοι έβαλαν την Εuroleague σε τραπεζάκι για να πικάρουν τον Γιαννακόπουλο

0


Με εμφανή διάθεση καζούρας οι αφοί Αγγελόπουλοι έβαλαν την κούπα της Εuroleague μπροστά σε ένα λευκό τραπεζάκι και φωτογραφήθηκαν στο γλέντι του Ολυμπιακού.

Το «Πρωινό» του ΑΝΤ1 αποκάλυψε μια ιδιαίτερη σκηνή από το χθεσινό πάρτι του Ολυμπιακού με τους ισχυρούς άνδρες της ΚΑΕ να φωτογραφίζονται με την κούπα και να απολαμβάνουν τη στιγμή που… τρολάρουν τον Γιαννακόπουλο με το περιβόητο τραπεζάκι στο Σούνιο.

Δείτε το σχετικό βίντεο