Οι άνθρωποι του Κεραυνού εξέφραζαν έντονα παράπονα από τη διαιτησία του 5ου τελικού με την ΑΕΚ.
Η ομάδα του Στρόβολου πάλεψε σκληρά για την ανατροπή και έφτασε κοντά στην κατάκτηση του τίτλου.
Ο Σάιμον Μιχαήλ επιχείρησε δυο φορές στα τελευταία δευτερόλεπτα να στείλει το ματς στην παράταση η και να δώσει τη νίκη στην ομάδα του όμως κόπηκε.
Ο κοουτς Κούνας και οι άνθρωποι του Κεραυνού διαμαρτυρηθηκαν έντονα στους διαιτητές ζητώντας φάουλ, ωστόσο εκείνοι άφησαν το ματς να συνεχιστεί και η ΑΕΚ πήρε τη νίκη.
Αναμενουμε με ενδιαφέρον το τρίτο ημίχρονο.
Μείνετε συντονισμένοι.







