Παράπονα Κεραυνού από τη διαιτησία

0


Οι άνθρωποι του Κεραυνού εξέφραζαν έντονα παράπονα από τη διαιτησία του 5ου τελικού με την ΑΕΚ.

Η ομάδα του Στρόβολου πάλεψε σκληρά για την ανατροπή και έφτασε κοντά στην κατάκτηση του τίτλου.

Ο Σάιμον Μιχαήλ επιχείρησε δυο φορές στα τελευταία δευτερόλεπτα να στείλει το ματς στην παράταση η και να δώσει τη νίκη στην ομάδα του όμως κόπηκε.

Ο κοουτς Κούνας και οι άνθρωποι του Κεραυνού διαμαρτυρηθηκαν έντονα στους διαιτητές ζητώντας φάουλ, ωστόσο εκείνοι άφησαν το ματς να συνεχιστεί και η ΑΕΚ πήρε τη νίκη.

Αναμενουμε με ενδιαφέρον το τρίτο ημίχρονο.

Μείνετε συντονισμένοι.