Συναγερμός στον Ολυμπιακό με Ντόρσεϊ…



Ανησυχία στον Ολυμπιακό με τον Τάιλερ Ντόρσεϊ να αποχωρεί για τα αποδυτήρια από το ματς με την ΑΕΚ λόγω ενοχλήσεων που ένιωσε στο ξεκίνημα του τέταρτου δεκαλέπτου.

Ο Τάιλερ Ντόρσεϊ αποχώρησε με ενοχλήσεις στον τετρακέφαλο στα 1’13” πριν από το τέλος της τρίτης περιόδου του πρώτου ημιτελικού της Stoiximan GBL ανάμεσα στον Ολυμπιακό και την ΑΕΚ.

Ο ομογενής γκραντ έκατσε αρχικά στον πάγκο δείχνοντας δυσφορία στο πρόσωπο από τον πόνο, ενώ μερικά λεπτά αργότερα αποχώρησε για τα αποδυτήρια. Μέχρι εκείνο το σημείο ο Ντόρσεϊ είχε αγωνιστεί για 17’45” έχοντας 10 πόντους (3/4 δίποντα, 1/6 τρίποντα, 1/1 βολή), 2 ριμπάουντ, 1 ασίστ και 1 λάθος.

Το Game 2 των ερυθρολεύκων με την Ένωση θα γίνει το Σάββατο (30/5, 17:15) στη SUNEL Arena.