Aταμάν: «Ήμασταν κακοί επιθετικά, αλλά ήταν καθοριστικό το σφύριγμα για φάουλ στον Φουρνιέ»


Ο Ολυμπιακός άντεξε στην τρομερή αντεπίθεση του Παναθηναϊκού από το -17 και επικράτησε 82-76 στο ΣΕΦ, κάνοντας το 1-0 στη σειρά τελικών της Stoiximan GBL.

Μετά την αναμέτρηση, ο Εργκίν Αταμάν ήταν φανερά δυσαρεστημένος από το φάουλ που χρεώθηκε εις βάρος του Κέντρικ Ναν και υπέρ του Εβάν Φουρνιέ με το σκορ στο 75-73, τόνισε όμως πως έπρεπε η ομάδα του να έχει καλύτερη εικόνα στην επίθεση.

«Ένα θέμα ήταν το σφύριγμα για το φάουλ στον Φουρνιέ που έδωσε τις βολές στην επαφή με τον Ναν. Ήταν καθοριστικό σφύριγμα.

Βέβαια, δεν ήταν μόνο αυτό. Ήμασταν κακοί επιθετικά, δεν ήμασταν αυτοί που θέλαμε να είμαστε. Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό. Εμείς συνεχίζουμε», είπε αναλυτικά.