Γιαννακόπουλος για διαιτησία: «Κρίμα μια ελληνική ομάδα να είναι πρωταθλήτρια Ευρώπης και να έχουμε τέτοιο επίπεδο»!


Με το ντέρμπι να έχει ένταση από το ξεκίνημα, ο Γιαννακόπουλος άφησε ξεκάθαρες αιχμές για τις αποφάσεις των διαιτητών, βάζοντας νέο… λάδι στη φωτιά ενόψει της συνέχειας της σειράς.

Αναλυτικά όσα είπε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος:

«Άκουσα καλά; 24-2 είπε ήταν οι βολές; 25-3 είναι οι βολές; Φαντάζομαι κάποιος θα φορέσει ξανά μπλουζάκι όπως φόραγε παλιά στο ΣΕΦ ε; Πάντως είναι κρίμα να έχουμε τον πρωταθλητή της Ευρώπης, μια ομάδα της Ελλάδας να είναι πρωταθλήτρια Ευρώπης και να έχουμε τέτοιο επίπεδο. Εγώ δεν τη λέω τη λέξη γιατί θα με τιμωρήσουν».

sportfm