Επέστρεψαν σε κανονικό πρόγραμμα προπόνησης οι Κένεθ Φαρίντ και Παναγιώτης Καλαϊτζάκης εν όψει του πρώτου τελικού με τον Ολυμπιακό – Ατομικό για τους Κώστα Σλούκα και Νίκο Ρογκαβόπουλο.
Στο κανονικό πρόγραμμα προπόνησης επέστρεψαν σήμερα οι Παναγιώτης Καλαϊτζάκης και Κένεθ Φαρίντ καθώς ξεπέρασαν τα προβλήματα τραυματισμών που του ταλαιπωρούσαν και τέθηκαν στη διάθεση του Εργκίν Αταμάν για τον μεθαυριανό πρώτο τελικό του πρωταθλήματος με τον Ολυμπιακό.
Ατομικά γυμνάστηκαν οι Κώστας Σλούκας και Νίκος Ρογκαβόπουλος (ταλαιπωρείται από πελματιαία απονευρωσίτιδα στο αριστερό πόδι) η συμμετοχή των οποίων στο ματς της Τετάρτης είναι αμφίβολη.







