Ολοκληρώθηκε σήμερα και επίσημα η προθεσμία υποβολής υποψηφιοτήτων για την προεδρία της ΚΟΚ και ο Λούης Δημητρίου θα είναι ο επόμενος πρόεδρος της Ομοσπονδίας, καθώς ήταν και μοναδικός υποψήφιος που κατέθεσε επίσημα την υποψηφιότητά του, έχοντας τη στήριξη της ΑΕΛ αλλά και της Ένωσης Νέων Παραλιμνίου.
Έτσι, θα αναλάβει από αύριο και επίσημα τα νέα του καθήκοντα, επιστρέφοντας ξανά στον προεδρικό θώκο του κυπριακού μπάσκετ. Ο Λούης Δημητρίου μίλησε στον Supersport 104 και την εκπομπή «Game Time» με τους Πολύβιο Αλεξάνδρου για το πλάνο του ενόψει της θητείας του.
sport-fm.com.cy







